Farmec Românesc

„Să fii veșnic tânăr nu înseamnă să ai 20 de ani înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești.”

Prof. Dr. Ana Aslan

Farmec este un brand românesc de valoare, produs 100% în România de la ambalaj și până la conținut. Brandul românesc Farmec  se bucură de notorietate în rândul româncelor de multe decenii. Deși există pe piața din România de mai bine de 120 de ani,  acest brand a cunoscut succesul  în anul 1967 în momentul în care Farmec a început să producă cremele și emulsiile Gerovital H3 sub semnătura prof. Dr. Ana Aslan.  Prof. Dr. Ana Aslan a elaborat între anii 1946 și 1956 produsul biotrofic original românesc care în același timp a fost și primul medicament creat să întârzie procesul de îmbătrânire, GEROVITAL H3.

Întâlnirea mea cu produsele Farmec a debutat acum aproximativ 10 ani. Pe parcursul anilor ce au urmat am utilizat mai multe tipuri de produse: pentru față, pentru păr, pentru plajă, produse de cosmetică decorativă, produse destinate îngrijirii mâinilor, dar și cele destinate îngrijirii picioarelor

și nu în ultimul rând produsele de curățenie.

În categoria produselor de față pe care le-am folosit se regăsesc: demachiantul delicat pentru ochi și buze,  loțiunea de față cu Aloe Vera,  tonicul hidratant, Doina emulsie cu lăptișor de matcă. Și pentru că la vârsta adolescenței am avut „oportunitatea” de a mă confrunta cu un inamic destul de neplăcut a trebuit să „lupt” împotriva lui cu ajutorul unor produse marca Farmec din gama Gerovital: Gel spumant  antimicrobian, Fluid antiseptic purificator, Cremă sebo-reglatoare purificatoare,  dar și cu „ajutorul”  produsului Pudră de argilă pentru tratamente cosmetice din gama Aslavital. Din gama produselor destinate îngrijirii părului am folosit Loțiunea regenerantă cu petroleum ,  Șamponul hidratant, Șamponul anticădere.

Printe produsele destinate îngrijirii mâinilor și cele destinate îngrijirii picioarelor pe care le-am testat de-a lungul anilor se numără: crema de mâini cu aloe vera, glicerina citrică pentru mâini, Aslamed B cremă pentru tratarea bătăturilor  și antiperspirantul pentru picioare . Pentru protecție solară am folosit uleiul bronzant pentru plajă și Emulsia protectoare SPF 30 pentru copii.

Și pentru că tuturor ne place să avem grijă de noi, de felul în care arătăm mă declar fericită pentru că am la îndemână mereu: creionul dermatograf negru, Farmec Ultrarezistent – lac pentru unghii în diferite nuanțe, Dizolvantul întăritor pentru unghii și dizolvantul pentru lac de unghii.

Tu ce produse Farmec le recomanzi prietenilor?

 

Leave a Reply

