Brand bun ca de la țară

Brandul se construiește și se menține. Importanța lui crește pe măsură ce avansezi. Brandingul este cea mai simplă modalitate de a vinde un produs sau pe tine. De exemplu, în ultima perioadă nu materialul pe care îl are o bluză stabilește prețul produsului, ci firma care este pe etichetă. Astfel putem găsi bluze din bumbac la 15 RON și bluze din nailon sau poliester la brețuri de peste 50 RON.

Brandul este imaginea pe care o au ceilalți despre tine, sentimentul de încredere pe care îl transmiți, siguranța pe care le-o transmiți oamenilor. Trebuie să fii profesionist în ceea ce faci, să oferi produse de calitate, la standarde superioare. Brandul nu se crează imediat, necesită muncă și un bun PR. Ca să te bucuri de succes trebuie să te afirmi. Degeabă ești cel mai bun dacă îi lași pe ceilalți să își asume meritele tale.

Imaginea pe care o are un brand este promisiunea care trebuia îndeplinită. Pentru a avea un brand de succes trebuie să știi care este publicul țintă căruia te adresezi, care este mesajul pe care vrei să-l transmiți, să ai obiective bine stabilite, să le prezinți consumatorilor misiunea ta, să explici consumatorilor de ce ești tu mai bun decât decât y. Acțiunile pe care le desășori trebuie să urmărească același traseu în mediul online și în mediul offline.

O activitate desfășurată bine te ajută să te dezvolți, să câștigi din ceea ce faci, să ai clienți, să devi un brand. Calitatea produselor pe care le oferi trebuie să fie una cât mai bună. O calitate superioară este sinonim pentru vânzare/ profit.

Facebookul este un brand. Acesta a fost creat la început pentru ca studenții de la Harvard să comunice mai ușor între ei. Facebook este creat de Mark Zuckerberg, student la acea vreme.  Facebookul în ultimii ani s-a diferențiat de celelalte rețele de socializare, aducând mereu ceva nou cu care îi încântă pe consumatori.

Un brand trebuie să aibă un mesaj clar, concis și corect. Menținerea unui brand se realizează prin comunicarea companiei/ persoanei cu consumatorii brandului respectiv. Un brand nu trebuie să dețină doar o anumită categorie de produse. De exemplu, compania Nestlé s-a lansat pe piață cu laptele praf pentru copii, iar în prezent are zeci de produse: ceaiuri, cafele, supe instant, cereale, apă, ciocolată, hrană pentru pisici/ câini.

Pentru tine brandul contează?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s