Aparențele contează

Cât de mult contează reputația online? Cum se crează? Cum ajungi săbeneficiezi de o reputație pozitivă în online?

Reputația online este cea care contează astăzi. Nu mai este necesar să cercetezi în diferite medii, să întrebi pe x și y ce cred despre z. Analiza online se face prin diferite mijloace precum: google, rețelele sociale, bloguri, forumuri. Majoritatea utilizatorilor sunt tentați să caute informații doar pe prima pagina afișată. Promovarea online ajută brandurile, persoanele publice să se promoveze pozitiv.

Deși Google oferă zeci de pagini despre același subiect oamenii, din comoditate sau nepăsare, caută să vadă doar primele 30 de rezultate. Dacă în primele pagini articolele sunt pozitive sau neutre înseamnă că acea companie sau persoană publică se bucură de succes. Pentru a te bucura de o reputație bună trebuie să muncești mult, trebuie să ai grijă să menți această reputație bună.

Dacă înainte era suficient pentru branduri să genereze conținut și să îl optimizeze pentru motoarele de căutare în mediul online, astăzi acestea metode nu mai sunt foarte bune. Pentru a supraviețui trebuie să inițieze și să întrețină acele conversații în blogisferă și social media pentru că nu este suficient să postezi o informație și să nu oferi replică persoanelor care te întreabă diferite lucruri, cum nu este bine nici să șteri comentariile care nu îți plac sau sunt defăimătoare la adresa ta. Este de asemenea util să construiești și să fii activ în comunitățile online, să direcționeze materialele spre mediile sociale, să ai material video și text de bună calitate. Prin utilizarea acestor tehnici rezultatele negative se vor diminua, iar rezultatele bune vor continua să apară.

Reputația online poate fi benefică sau nu pentru o companie, pentru un brand, pentru o persoană publică. De exemplu, dacă dăm un search pe Google și vom introduce cuvântul „laptele” vom vedea că pe prima pagină apar numai rezultatele pozitive ale consumului de lapte. Dacă vom realiza un interval persoanalizat despre acesta rezultatele pe care le vom găsi pe prima pagină sunt negative în ceea ce privește consumul de lapte.

Untitled

laptic

Voi ce credeți? Reputația online contează mai mult astăzi?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s