Încotro, încotro, dar oare unde???

La fel ca în orice domeniu și în PR și marketing sunt noi tendințe în fiecare an. Ce se poarta? Cum se poartă? Cum cosmetizăm informațiile pentru a a vea un aspect mai plăcut și mai interesant?  Deci să purcedem în a afla ce mai e nou în târg…

Cele mai în vogă tendințe în acest moment sunt rețelele sociale. Multe din companiile cu un cont activ pe aceste rețele își implică consumatorii, publicul țintă în conversații online și chiar offline. Numărul companiilor care au cont pe rețelele de socializare sunt în continuă creștere. Companiile trebuie să-și fidelizezi clienții prin postarea permanentă de articole despre campanii, evenimente. Postarea mesajelor video, precum și concursurile video sunt în continuă creștere.

De exemplu, când se desfășoară un concurs culinar, persoana care vrea să fie câștigătoare va trebui să se filmeze când gătește, să strângă cât mai multe like-uri. Modalitățile de a câștiga un premiu sunt mai accesibile, la îndemâna oricărei persoane. Mesajele video sunt utilizate în ultima perioadă mai frecvent deoarece sensibilizează publicul și îi captează atenție.

Optimizarea conținutului mesajelor pentru a putea fi accesibilă celor care dețin smartphone. Mesajele transmise în  2013 pe telefoanele mobile trebuie să fie simplificate, clare, captivante. Numărul accesărilor pe diferite site-uri de pe telefoanele mobile este în continuă creștere. Specialiștii în PR online și marketing online trebuie să-și adapteze informațiile pentru a fi mai ușor de accesat, mai atrăgătoare.

Design-ul pe care îl are o pagină web este cheia spre o creștere a numărului de accesări, vânzări. Orice utilizator când accesează o pagină web privește în primul rând fundalul, design-ul paginii și mai apoi informația, mesajul.

În 2013 nevoia companiilor de a comunica clientului ultimele noutăți se va realiza prin departamentele de PR și marketing online. Este o cale mai accesibilă, informația este transmisă în medii diferite în același timp. Era tehnologiei se dezvoltă rapid și odată cu ea și necesitățile oamenilor de a cunoaște, de afi la curent cu ce se întâmplă în timp real. Comunicarea dintre companie și consumatorul său final se realizează fără prea mari eforturi.

În consecință cred că domeniile de PR și marketing online câștigă teren în detrimentul PR-ului și marketing-ului tradițional. Rețelel de socializare și mesajele simple și ușor de accesat de pe smartphone sunt la îndemâna oricui, iar companiile care știu să se folosească de aceste două instrumente au numai de câștigat.

Care ar fi metoda la care voi ați apela dacă ați avea o companie? Rețelele sociale sau informațiile accesate de pe smartphone vi se par mai ușor de accesat?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s