Drumul spre … FSC e pavat cu… laude?!?

FSC este prescurtarea pentru Facultatea de Științe ale Comunicării din cadrul Universității „Politehnica” din Timișoara (UPT). Pentru a promova mult mai bine Facultatea de Științe ale Comunicării ar trebui să se ocupe atât studenți, cât și cadrele universitare care aparțin Departamentului de Comunicare și Limbi Străine (DCLS).

Cadrele universitare care s-ar ocupa de promovarea facultății ar trebui să realizeze o pagină de Facebook/ Twitter oficială a facultății, să publice permanent anunțuri despre ce se întâmplă în interiorul pereților universitari, crearea unor aplicații virtuale, publicarea articolelor de specialitate. O altă metodă de a promova Facultatea de Științe ale Comunicării mai bine ar fi ca personalul DCLS să-și publice lucrările de specialitate utile tinerilor, să posteze cursurile în variantă electronică, să comunice cu studenții și să-i lămurească când au nevoie de ajutor.

Cadrele didactice împreună cu studenții se pot ocupa de promovarea facultății prin intermediul rețelelor sociale, prin articole interesante postate pe site-ul facultății și chiar pe blogul facultății. Cadrele didactice trebuie să cultive relația cu studenții și viitorii studenți. O eficientă metodă de promovare este cea bazată pe influențarea deciziilor de alegere a potențielilor studenți.

Studenții de la specializarea Comunicare și Relații Publice se pot implica activ în promovarea facultăților în rândul viitorilor studenți prin prezentarea lucrurilor pe care le-au învățat. O bună campanie realizată de studenți constă în comunicare. Fiecare student cunoaște sau are în cercul de prieteni persoane care încă nu au terminat studiile liceale, comunicându-le acestora cât de utilă le este această facultate îi pot determina pe cei care vor să urmeze studiile universitare să opteze pentru FSC.

Cea mai bună campanie de promovare este legată de brand. Așa cum toată lumea cunoaște sau a auzit cel puțin o dată de brandul de mașini de lux  BMW, UPT este un brand pentru studiile universitare în partea de vest a României. FSC este o parte din acest brand, care nu ar putea să devină un brand independent, așa cum nici colecția de primăvară a unei case de modă nu este un brand individual, ea apaține unui brand renumit.

Cu toții avem idei diferite pentru a ne promova facultatea în care studiem, pentru a îi crește prestigiul, pentru ca ea să devină un brand independent care să nu se asocieze cu universitatea de care aparține. Tu în calitate de student cum ți-ai promova facultatea?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s